Přednášky Creative Academy se budou konat dvakrát týdně, a to vždy v úterý a čtvrtek od 19 – 21 h. večer v prostorách Czechitas Brno. Celkem v průběhu 16 přednášek se studenti mimo jiné dozví mnoho zajímavého o Kreativitě, Digitálních a komunikačních strategiích, Jak nastavit biznis plán, Online a Sociálních sítích, Performance a datech, Copywritingu, Public relations, Analýza Webu či o Komunikačních dovednostech a dalších. „Máme šest stálých lektorů a další hostující experty z různých oblastí,“ uvedl zakladatel akademie Marek Gurega.

Na rozdíl od několikaletého teoretického studia na akademické půdě se studenti v této večerní škole učí od odborníků z praxe. V průběhu jednoho semestru jim lektoři předají cenné know-how a zkušenosti z reálného světa marketingu a reklamy. Na Slovensku má Creative Academy za sebou již 5. úspěšný ročník. Akademie kromě Praha a Bratislavy také působí i v Košicích a od 29. října otevře poprvé své brány i v Brně.

CHCEŠ SE UČIT OD TĚCH NEJLEPŠÍCH PROFÍKŮ?

Přednášky Creative Academy se budou konat dva-krát týdně, a to vždy v úterý a čtvrtek od 19 – 21 h. večer. „Máme šest stálých lektorů a další hostující experty z různých oblastí,“ uvedl zakladatel akademie Marek Gurega.

Kdo další se podělí o své znalosti?

Stálým lektorem je i Jan Řezáč - designer a konzultant, autor knihy Web ostrý jako břitva, zakladatel rodu House of Řezáč.

Jana Skalková - fascinuje ji svět sociálních sítích v Česku i zahraničí. Několik let byly jejím koníčkem, kdy je s nadšením studovala a poznatky uváděla do praxe u různých projektů. Takhle to fungovalo do té doby, než se rozhodla přejít na volnou nohu a věnovat 80 % svého času správě firemních profilů na sociálních sítích.

Olívia Hurbanová – lektorka roka 2018 na Slovensku. Je expertka na komunikační zručnosti. Celý život je oddaná vzdělávání, namáhala mozkové závity stovkám klientů a poslední dva roky vede vlastní tréninkovou agenturu Olinclusive, zaměřenou na rozvoj komunikačních zručností. Vychází z nejnovějších poznatků z behaviorální biologie a neurovědy.

Maxim Dužek – začal svou kariéru v startupu, ve kterém se později stal spolumajitelem. Během studia ve Švédsku přešel na volnou nohu jako marketér. Pracoval s desítkami mezinárodních značek, mezi které patří BMW nebo Under Armour. Je spolumajitelem projektu Podnikni to!, ve kterém po celé ČR pomáhá podnikavcům a začínajícím podnikatelům nastartovat jejich projekty.

Klára Kazelle - Laušová – Propojuje vzdělání žurnalistky na Masarykově univerzitě v Brně se zkušenostmi z působení v oboru Public relations a marketingu. Je ovlivněna absolvováním čtyřletého mezinárodního výcvikového psychoterapeutického programu zaměřeného na člověka PCA (Client-Centered Psychotherapy, Carl Rogers) a tréninku Personal Development&Leadership v Londýně. Učí na MBA Business Institutu v Praze v oborech Marketing, media a soft skills a Public Relations. V PR se pohybuje od roku 2002, kde se přes začátky v neziskovém sektoru dostala od kultury k sociálním službám až po témata spojená se zdravotnictvím a sociální zodpovědnosti. Z neziskového sektoru vykročila směrem k politickému marketingu, vedení PR kampaní, tvorbě strategií a mediálních kampaní zejména v oblastech veřejného zdraví, technologií, inovací a vzdělávání.

Michael Sidó - vystudoval ekonomiku a management na ústecké a následně pardubické univerzitě. Nejprve působil jako redaktor v regionálních redakcích celostátních deníků a podílel se na několika marketingových projektech pro státní správu. V následujících 10 letech působil ve společnosti T-Mobile Czech Republic, v rámci které byl mimo jiné odpovědný za týmy spravující interní komunikaci či Brand Experience, zodpovídal za firemní identitu a design, firemní publikace, copywriting, interní komunikaci a merchandising značkových a partnerských prodejen. Poslední dva roky ve společnosti vedl transformační tým integrující aktivity TMobile Czech Republic a Slovak Telekom a zároveň vytvořil tým interní komunikace společný pro obě země. V letech 2018 - 2019 působil jako manažer interní komunikace pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko ve společnosti Philip Morris, kde byl odpovědný za vytvoření nástrojů interní komunikace a nastavení komunikační strategie uvedení nové kategorie produktů na trh. Je jedním ze zakládajících členů Institutu interní komunikace a v roce 2017 stál u zrodu největšího mezinárodního vizionářského festivalu v srdci Evropy Future Port Prague, v rámci kterého byl v prvních dvou ročnících odpovědný za marketing a komunikaci, od roku 2019 má pak v roli Chief Operations Officer na starost uzavírání finančních partnerství, účast největších vystavovatelů a další provozní funkce.

JSI TEN PRAVÝ STUDENT CREATIVE ACADEMY?

Večerní škola reklamy a marketingu je určena především pro čtyři cílové skupiny. Najdeš se mezi nimi?

PRO JUNIORNÍ ALE I SENIORNÍ ZAMĚSTNANCE V MARKETINGU

První jsou například zaměstnanci pracující na různých marketingových pozicích, kterým by se studium a cenné rady od profíků sešli v práci na to, aby se profesně sami posunuli o kousek výš a pak uplatnili své nabyté vědomosti z akademie i do praxe pro svého zaměstnavatele.

PRO MENŠÍ A STŘEDNÍ PODNIKATELE

Někteří podnikatelé si dělají marketing sami. Mnohdy jim však chybí potřebné poznatky a vědomosti. Škola je tak nejen inspiruje, ale dodá informace, které následně zužitkují při vlastním podnikání.

PRO TY, KTEŘÍ CHTĚJÍ ZMĚNU

Práce by měla bavit, pokud tomu tak není, je to na výsledcích znát. Ne všichni lidé však mají to štěstí. Někteří nespokojení zaměstnanci touží po změně, po možnosti zapojit v práci svou kreativitu. A přesně pro ně je určena naše akademie. „Pro ty, kteří ubíjejí svou kreativitu někde u počítače v obřím korporátním open spacu,“ dodává Marek Gurega.

Semestr začíná již 29. ŘÍJNA 2019

Neváhej a přihlas se ještě dnes na www.creativeacademy.cz v části “Přihláška”. Počet studentů je omezený, tak si rezervuj své místo co nejdřív. Rádi tě uvidíme sedět v našich kreativních lavicích.

Kurz Creative Academy 2019

Termín: od 29.10.2019

Cena: 16.900 Kč

Přihlásit se

Made by

© 2019 creativeacademy.sk, All rights reserved.